سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که لباسش از کردارش بهتر باشد ؛ لباسش لباسِ پیامبران باشد و کردارش کردارِ جبّاران . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

 

نیروهای امنیتی گمان می کردند که او برای درمان مجروحان بحرینی و همکاری با پزشکان این بیمارستان به آنجا می رفت در حالی که از حقیقت مسأله و موضوع آموزش وی خبر نداشتند.

 

به گزارش شیعه آنلاین، "حسین عبدالعال" 21 ساله دانشجوی دانشکده پزشکی دانشگاه بحرین است. او از شیعیان عربستان و از شاعران جوان در کشورش شناخته می شود.

گفته می شود وی حدود دو ماه پیش ناگهان ناپدید شد و تا چند روز هیچ خبری و اطلاعاتی از وی نزد خانواده و نزدیکانش نبود تا اینکه چند هفته بعد او تماس گرفت و اعلام کرد که زنده است اما توسط نیروهای امنیتی بحرین بازداشت شده و اکنون در محل نامعلومی زندانی است.

قابل ذکر است این جوان سعودی از اهالی شهر شیعه نشین "قطیف" است و برای تحصیل به کشور بحرین سفر کرده بود. او در نزدیکی بیمارستان "سلمانیه" بازداشت شد. همان بیمارستانی که در نزدیکی میدان "اللؤلؤ" مرکز تجمع انقلابیون بحرین قرار دارد. این بیمارستان به اصلی ترین محل مراجعه مجروحان این انقلاب تبدیل شده است.

"سلمانیه" همان بیمارستانی است که چند روز پیش به بهانه پذیرش مجروحان انقلاب 14 فوریه بحرین، توسط نیروهای امنیتی و پلیس محاصره و اشغال شد اما "حسین عبدالعال" دوران آموزشی خود را در این بیمارستان می گذراند از همین رو در نزدیکی آن رؤیت شده بود.

نیروهای امنیتی گمان می کردند که او برای درمان مجروحان بحرینی و همکاری با پزشکان این بیمارستان به آنجا می رفت در حالی که از حقیقت مسأله و موضوع آموزش وی خبر نداشتند.

در همین حال خانواده و نزدیکان این جوان سعودی از مسئولان سفارت عربستان در بحرین خواستند که فورا دست بکار شوند و این جوان بی گناه را آزاد کنند.

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بحرینی 90/4/2:: 10:14 عصر     |     () نظر