سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]

 

شیخ بی ریشه بر بالای منبر رسول الله بدجور تداعی می کند حدیث میمون را!


آی وهّابی نه بهتر بگویم آی آمریکایی نه بهتر تر بگویم آی صهیونیست پای کثیفت را بردار از روی منبر مهربانترین خلق خدا.  درودیوار این شهر هنوز خوب به یاد دارند حدیث غدیر و منزلت و ثقلین را..... اما هرچه به ذهنشان فشار بیاورند یادشان نمی آید چیزی از تو شنیده باشند جز همان حدیث میمون...


بر زبان کثیفت راندی "شیعیان را باید کشت" و خیال کردی خیلی مردی ! اما یادت نبود کلام امام خمینی که : "بکشید ما را ملت ما بیدارتر خواهد شد"


شهادت که آرزوی ماست ....اگر می بینی با تو راه می آییم اقتدایمان به سکوت مولا علی ست اما بالاخره نهروان هم روزی دارد.....


خانه دار و بچه دار، بدوید بدوید.... ثبت نام حج عمره را از دست ندهید ..... با پول ما تانک های صعودی زنان بحرینی را زیر می گیرند خب به ما چه..... نماز جمعه ی ریاض و مدینه با لعنت بر شیعیان شروع می شود و به پایان می رسد خب به ما چه...... جلوی چشم این همه شیعه وجود مقدس امام زمان را زیر سوال می برند خب به ما چه .... دل آقا چو شکستند خودش می آید ...... خجالت هم چیز خوبی ست!


منکه چیزی نمی دانم اما فکر ناقصم به من می گوید آن همه حدیث که فلان کار برابر چندین حج مقبوله است و بهمان کار هزاران حج و عمره همراه با رسول الله تنها تلنگری ست برای این روزهای ما که آی شیعه ی دو آتشه :


کعبه سنگ نشانی ست که ره گم نشود               حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

منبع:شـــاهد


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بحرینی 90/7/19:: 12:42 صبح     |     () نظر