سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درِ دانش را استوار کنید که در آن شکیبایی است . [عیسی علیه السلام]

  بحرین یمنی‌ها را در دستگاه امنیتی خود استخدام می‌کند
 

  تصویر بزرگ

رژیم آل خلیفه برای تامین نیروهای امنیتی خود در دستگاه‌های نظامی و امنیتی، جوانان یمنی را استخدام می‌کند.




به گزارش فرهنگ نیوز به نقل ازفارس، منابع آگاه به روزنامه آنلاین "الوحدوی "‌یمن گفتند: دولت بحرین اکنون در حال استقبال از شهرندان یمنی برای کار کردن در دستگاه‌های نظامی و امنیتی کشورش است.

بر اساس گفته این منابع شمار زیادی از جوانان یمنی درخواست‌های خود را در صنعا به دفتر پادشاهی بحرین که مقابل سفارت سعودی قرار دارد، تحویل داده‌اند، و قرار است پاسخ درخواست‌ها ظرف 2 هفته آینده اعلام شود و در صورتی که پذیرش شوند مورد برخی معاینات قرار خواهند گرفت.

از جمله شروط مطرح شده برای پذیرفته شدن در این آگهی استخدام ، ارایه نامه‌ای از یک عالم یا شیخ اهل تسنن و پرداخت 3 هزار ریال سعودی (300 دینار بحرین) بعنوان حق شرکت در بانک یمن یا کویت است. افراد در صورت قبولی 3 هزار ریال سعودی دیگر باید بپردازند، و مبالغ پرداخت شده افرادی که پذیرفته نشدند، به آنها بازگردانده می‌شود.

منابع مذکور گفتند ثبت نام از متقاضیان دور اول فردا دوشنبه به پایان می‌رسد اما دو هفته دیگر از متقاضیان جدید برای ثبت نام استقبال به عمل خواهد آمد.

این روزنامه تاکید کرد: بسیاری از جوانان بیکار برای یافتن فرصت شغلی در خارج از کشور ،حتی اگر این فرصت به مرگ منتهی شود، هزینه ثبت نام را که 3000 ریال سعودی اعلام شده، از طریق فروش طلا، چهارپا یا دیگر دارایی‌های خود تهیه کردند.

منبع:فرهنگ نیوز

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بحرینی 90/4/13:: 5:54 عصر     |     () نظر