سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی نیاموزد، در بزرگسالی پیش نیفتد . [امام علی علیه السلام]

 

بسم الله القاصم الجبارین


أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدیر «سوره حج - آیه 39»

 

به کسانى که [ستمکارانه] مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند ، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده ، مسلماً خدا بر یارى دادن آنان تواناست .


یک سال پیش بود که مردم بحرین همنوا با دیگر مسلمانان بیدار منطقه ، برای احیای حق قانونی خود و نجات از دیکتاتوری آل خلیفه ، حرکت مبارزه جویانه ی خود را از میدان اللولو آغاز کردند .

میدانی که برای همه جوانان بحرینی نماد بیداری و نجات از تاریکی بود .دیری نپایید که رژیم مزدور آل خلیفه که نظام خود را بر پایه های ظلم و بیداد و با پشتیبانی استکبار حق ستیز غرب حاکم کرده بود ، احساس خطر کرد و به جای پاسخ به مطالبات بر حق جوانان ، این میدان را با خاک یکسان کرد تا شاید با تخریب میدان و سرکوب شدید مبارزان ، جوانان بحرینی را به دست کشیدن از مبارزه و ادامه تنفس در فضای ظلم و بیداد وادار نماید .

عمده رسانه های دنیا هم که دیری است مزدوری خود را در برابر استکبار غرب ثابت کرده اند چشمان خود را بر تمام این حقایق بستند تا صدای مظلومانه ی جوانان بحرینی به گوش دنیا نرسد .

اما جوانان بحرینی که با الهام از سید الشهدا (ع) فریاد هیهات من الذله سرداده بودند ، از پای ننشستند و یک سال شکنجه و دستگیری و شهادت را به جان خریدند تا پرچم قیامشان برافراشته بماند .

این روز ها این جوانان غیور ، در صددند تا در 14 فوریه همزمان با سالگرد آغاز انقلاب  اخیر بحرین ، به میدان اللو لو که حالا با عنوان میدان شهدا میشناسندش باز گردند .

حالا نوبت من و تو وبلاگ نویس است که با سلاح قلم ، رسانه ی این جوانان غیور باشیم و فریاد مظلومانه شان را به گوش جهانیان برسانیم .

پس اگر قصد همراهی دارید ،  به مناسبت  14 فوریه (25 بهمن ماه) یک پست از وبلاگتان را به این حرکت ارزشمند اختصاص دهید .

جنبش وبلاگی 14 فوریه روز بازگشت



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بحرینی 90/11/28:: 3:15 عصر     |     () نظر